DIDACO LOYALTY CLUB

Dragi naši kupci,

U želji da nagradimo Vašu vjernost, formirali smo Didaco Loyalty Club kroz koji Vam je omogućeno ostvarivanje popusta prilikom svake kupovine u našim prodajnim objektima.

Kako do popusta?

Jednostavno popunite pristupnicu za ulazak u Didaco Loyalty Club na bilo kojem našem prodajnom mjestu i dobićete Didaco Loyalty Club Card – karticu za ostvarivanje pogodnosti.
Prilikom svake kupovine pokažite Vašu karticu i popust će Vam biti odobren na licu mjesta.U skladu sa veličinom kumulativnog iznosa kupovine, imate mogućnost da ostvarujete još veće popuste prema rangovima prikazanim u tabeli:

Iznos jednogodišnje kupovine uz Popust

  •  1 – 600 KM  5 %
  • 601 – 1000 KM  7 %
  • Preko 1000 KM  10 % i prelazak u VIP sa svim privilegijama

POSEBNA POGODNOST ZA VJERNE KUPCE

Za ukupni iznos kupovine od preko 1000 KM, dobijate VIP status u okviru kojeg Vam poklanjamo našu DIDACO VIP Club Card koja Vam donosi još više pogodnosti.

Osim 10 % popusta za sve naredne kupovine, poslije dostignutog iznosa od 1000 KM, nagrađujemo Vas članstvom u COFUS Klubu Asistentskih Servisa, odnosno asistentskim servisom GoodLife. GoodLife je jedinstven servis koji Vam omogućava da osjetite luksuz podrške ličnog asistenta putem telefona od 00-24h. Ovaj servis će Vam pomoći da izvršite bolju organizaciju različitih aktivnosti, i samim tim sebi priuštite trenutke odmora i uživanja u onome što Vas zaista čini srećnim!

Lični asistent će za Vas učiniti sljedeće:

1) kontaktirati određenu osobu na zahtjev i proslijediti poruku;

2) podsjetiti na neku ranije najavljenu obavezu;

3) organizovati:

  • rent a car,
  • povratak u BiH iz inostranstva,
  • dostavu cvijeća i poklona;

4) izvršiti rezervaciju (ticketing servis):

  • ulaznica za bioskop, pozorište, koncert,
  • avio karata,
  • restorana,
  • smještaja u hotelu;

5) pribaviti informacije o:

  • radnom vremenu različitih institucija,
  • redu letova, voznom ili autobusnom redu vožnje,
  • javnim ustanovama i konzulatima,
  • vremenskoj prognozi i touring informacije,
  • najbližim medicinskim centrima i najbližim apotekama, te informacije o njihovom posjedovanju određenog lijeka ili preparata,
  • iznosu putarine na pojedinim putnim relacijama,
  • udaljenosti između dvije destinacije;

6) obezbijediti pomoć u vanrednim situacijama na putu:

  • pružanje savjeta u slučaju saobraćajne nezgode,
  • hitno prosljeđivanje informacija članovima porodice, prijateljima,
  • kolegama s posla ili poslodavcu, policiji ili hitnoj pomoći,
  • pružanje kontakt informacija o šlep servisima u slučaju kvara na vlastitom vozilu,
  • upućivanje šlep službe do mjesta neophodne intervencije;

7) uputiti Ovlašćenog partnera na zahtjev prilikom proizvoljne adaptacije ili sanacije stana/kuće, za šta će Ovlašćeni partner obezbjediti poseban popust Korisniku asistencije. Usluge koje Ovlašćeni partneri pružaju kroz GoodLife servis su usluge:

  • električara (postavljanje električnih instalacija, montaža i priključivanje električnih uređaja…),
  • vodoinstalatera (postavljanje vodoinstalacija, montaža sanitarija…),
  • keramičara,
  • parketara,
  • molera,
  • stolara,
  • bravara,
  • staklara itd.

Takođe, sa DIDACO VIP Club karticom dobijate mogućnost da ostvarujete popuste prilikom kupovine kod svih COFUS AS Loyalty partnera. Više informacija o servisu GoodLife potražite na www.cofusloyalty.com ili pozovite besplatni broj 0800 50 211.
Pored svega navedenog kao vlasnik bilo koje Didaco Club kartice redovno ćete dobijati informacije o svim aktivnostima u Didaco šopovima, promocijama i akcijama.

Pristupnicu za svoju karticu možete ispuniti na bilo kojem našem prodajnom mjestu ili putem web sajta www.didaco.ba